maandag 16 oktober 2017

Breuk

Hallo allemaal,

Dikke dikke pech voor mij....
Kreeg ik afgelopen week de kerst spulletjes binnen voor kerst, kan ik er nu niets mee beginnen.
Afgelopen woensdag tijdens mijn werk ben ik gevallen bij een zorgvrager thuis. Ik ben voorzichtig naar huis gereden, gelukkig hoefde ik niet ver en recht toe recht aan.
Gezorgd voor vervang door een collega en hup naar het ziekenhuis: conclussie: breuk in de pols.
Mijn rechter pols en ik ben rechtshandig dus.
Lekker on handig dus.

Dus blijft het ff stil wat betreft kaarten maken en laten zien.
Gelukkig kan ik wel een beetje links typen....

Groetjes,
Alma

11 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een pech! Hopelijk herstel je snel!
Ik sta vandaag met een foutief bericht in de blogrol, dat ik niet weg krijg, maar ik poste vandaag wel iets nieuw, kom je kijken? X

Stampin with Liz Design zei

Beterschap Alma! Wat ontzettend balen..

Joke de Wit zei

Ohh wat vervelend, heel veel beterschap.GR.Joke

Monique zei

Dat is niet zo mooi Alma.
Van harte beterschap!!
Lieve groetjes, Monique

Je@net zei

Jeetje...da's even schrikken, Alma.
Veel sterkte gewenst!

Nancy Soetaert zei

Niet zo leuk! Hopelijk komt alles snel goed.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ai, dat is niet fijn inderdaad. Beterschap Alma.
Lieve groetjes Miranda

Carola Creations zei

Dat is balen voor je, heel veel beterschap en sterkte toegewenst.

Diny zei

Oei.....dat is balen Alma!
Wat ontzettend vervelend.....dat kunnen we eigenlijk niet gebruiken he!
ik wens je heel veel sterkte en bedankt voor je lief berichtje op mijn blog,
Diny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

O nee!! Da's niet handig. Beterschap

Relinde Scheepers zei

Beterschap

Een easelcard,

 Hallo, Allereerst een bedankje voor al jullie leuke en lieve reacties! Superleuk om ze te lezen en soms zelfs een tip dat ik de kaart nog e...