zondag 29 oktober 2017

Kerstkaarten

Hallo,

Zo af en toe komt er een kerstkaart uit mijn vingers, ik zal er twee laten zien, dezelfden en toch anders. Deze zijn in de traditionele kerst kleuren gemaakt, Cherry Cobbler en Garden Green van Stampin' Up!


Het DSP en de stempel set Festival of trees zijn "retired". De tekst stempel komt van het scrapbook atelier in Klarenbeek.Het sterrenrandje is van de Hema en had ik vorig jaar gekocht maar niet gebruikt.

De maand november staat bij mij in het teken van "Kerstkaarten""  maken. Er is voor jou gelegenheid om zelf kerstkaarten te komen maken bij mij thuis. Ik heb verscheidene workshop data ingepland:
                  (o.a: 20,27 en 28 november, 14:00-16:00 en 19:00-21:00 uur).

Onder het tabje "workshops" bovenaan mijn blog staan mijn gegevens om je aan te melden.

Tot de volgende keer,
Alma

4 opmerkingen:

Monique zei

2 Hele mooie kerstkaarten. Toch maar weer 2 af ;-))
Creatieve groetjes, Monique

Je@net zei

Leuke kerstkaarten, Alma!

Iefje Ceulemans zei

Ik vind die traditionele kleuren altijd erg 'kerstmisachtig'. Mooie kaarten! Grtjs,Iefje

Relinde Scheepers zei

Mooie kaarten Alma

ijslollystokjes

 Hallo, Zou ik toch bijna de tag vergeten te maken nav #tawitag, waar ik aan meedoe op FB. Het is een besloten groep maar aansluiten kan alt...