zaterdag 21 oktober 2017

vervolg breuk

Hallo lieve volgers, lezers,

Even een up-date.

Allereerst heel hartelijk bedankt voor al jullie lieve meelevende berichtjes op mijn berichtje over mijn polsbreuk. Erg fijn om te lezen.
Afgelopen donderdag is er gips om gekomen en hopelijk mag het er 13 november weer af. Ik mag/moet mijn arm zoveel mogelijk gebruiken, hoeft niet in een "sling". Alleen oppassen dat het gips niet nat wordt.

Gisteren ben ik met de trein naar Tilburg gereisd en ben samen met mijn zus naar de "paperpassion" hobbybeurs geweest. We hebben een hele gezellige dag gehad.
Ook een paar leuke dames ontmoet, uiteindelijk bleek mijn zus 1 van de dames al eens op een workshop ontmoet te hebben bij een wederzijdse kennis die hen "besmet" heeft met het stempelvirus. En zo ben ik ook door mijn zus "besmet" geraakt.

Mijn aankopen van deze dag zijn een paar stempeltjes van "cats on appletree", een pak kraft van "ludiek" en een stempeltje. Dus dat valt wel mee.
Ik kan nu even geen foto maken om te laten zien maar ik hoop binnenkort weer te kunnen stempelen en zo.

tot de volgende keer,
groet, Alma.

6 opmerkingen:

Je@net zei

Fijn dat het zo gezellig was bij Paper Passion. Veel plezier met je nieuwe aankopen!

GerJanne zei

Ha Alma,
wat balen van je pols!! Ik had het berichtje in de nachtdienst gelezen en niet meer kunnen reageren. Maar wat erg dat je dat bij een cliënt hebt opgelopen...
Wel leuk dat je toch naar PaperPassion kon. Ik ben vandaag geweest en vond het heel leuk! We moesten er een een eind voor reizen, maar dat hadden we er voor over.
Groetjes en sterkte en beterschap!
GerJanne

Ellen zei

Even gemist...wat balen voor je, ik wens je beterschap!
Leuk dat je toch naar Paper Passion kon gaan.
Liefs Ellen

Dora zei

Wat balen dat je de pols gebroken hebt. Even je bericht terug gelezen. Beterschap en hopen op een spoedig herstel zodat je heerlijk kunt gaan freubelen. Want als je niet kan, kriebelt het toch, denk ik. Wat leuk dat je naar de beurs bent gegaan. Ben benieuwd naar de cats on appletrees stempeltjes. Die zijn zo leuk. Ik heb er 1 en ik hoop op de art specially ook weer 1 te kunnen kopen...

alma.heijenk@gmail.com zei

Al met al was ik 6 uur aan reistijd kwijt om in Tilburg te komen en weer naar huis.maar het was de moeite waard.
jammer dat we elkaar gemist hebben Gerjanne,
ik hoop gauw weer wat te kunnen stempelen.

groet,
Alma

Diny zei

Wat fijn dat je toch nar de beurs bent geweest Alma.....al kost dat wel wat reistijd......maar we moeten er wat voor over hebben he?
Groetjes en nogmaals sterkte,
Diny

In de tuin

 Hoi hoi, Eén van onze dochters heeft met haar gezin een volkstuintje gehuurd voor het eerst. Daar zijn ze al druk mee aan het werk om de gr...