Hallo,
Een verjaardag kaartje gemaakt voor de lift challenge.
Meedoen kan tot vrijdag 17 november 18.00 uur.
Een pop-up gedeelte aan de binnenkant van de kaart.
De maten vind je op het blog.
Ik maakte een kinderkaartje:
Groetjes,
Alma
Hallo,
Een verjaardag kaartje gemaakt voor de lift challenge.
Meedoen kan tot vrijdag 17 november 18.00 uur.
Een pop-up gedeelte aan de binnenkant van de kaart.
De maten vind je op het blog.
Ik maakte een kinderkaartje:
Groetjes,
Alma
Hallo,
Vandaag een kaart voor freshly made sketches
Ik zag de sketch voorbij komen toen ik bezig was met blog bezoekjes en toen rolden deze kaarten zomaar uit mijn handen.
*****
Vanmiddag gaan we de broertjes en zusjes van Sien ontmoeten bij een wandeling, georganiseerd door de fokker. moederhond is er zelf ook... zou er nog enige herkenning zijn? Ik weet niet of honden dat hebben?
We zijn heel benieuwd naar hen.
Fijne zondag,
Alma
Hallo,
Via lia kwam ik op de challenge van peace on earth.
Goedemorgen,
Zo leuk al die reacties lezen op mijn blogposts... daar geniet ik van en zelfs nieuwe volgers.
Dank jullie wel en welkom.
Ik probeer bij degenen die ik zelf volg ook steeds te reageren. Wat maken jullie allemaal prachtige dingen, haal ik ook weer inspiratie uit.
*****
Vandaag wil ik de tag laten zien die ik voor een FB challenge gemaakt heb nav het moodboard.
Dit is het moodboard:
Was erg leuk om te doen, ik heb er veel plezier aan beleeft.
Groetjes en tot de volgende keer,
Alma
Dag dag,
Week 45 van 52 weeks to Christmas.
Deze kaart wil ik vandaag laten zien bij 52 weeks.
Een eenvoudig kaartje:
Ik maakte er 2, alleen een ander plaatje gebruikt. De rendiertjes langs de randen wat gesponst.
Ik heb de kerstkaarten geteld die ik onderhand heb gemaakt dit jaar; de teller staat op 66.
groetjes,
Alma
Hallo,
Bij de Egel vragen ze een kaart mbv een bingo kaart.
Ik was zo lekker bezig en geïnspireerd dat ik er 2 maakte.
Ik gebruikte de bingo kaart van boven naar beneden: dier, ster(ren) kerstbloem.
Hallo,
Het oppassen zaterdag avond was erg leuk. We hebben boekjes gelezen en hij heeft me zijn ruimtestation laten zien, op zijn manier uitgelegd hoe het werkte, hahaha.
*****
Het is herfst en in het bos zag ik verschillende paddenstoelen.
Ik heb er een paar op de foto gezet tijdens de wandeling:
Hallo,
Stempel je eigen achtergrond, dat is de challenge van Knutsels en kadootjes
Ik moest er even over nadenken, maar... ik heb een kaartje in regenboog kleurtjes.
De achtergrond is 1 grote stempel die ik randje voor randje stempelde. Dat was nog best lastig omdat ik grote inktdozen heb. Ik heb de randen afgeplakt met maskeer tape. Ik zag al wel dat ik de stempel toch niet overal goed schoon had.
Deze kaart kan bij de voorraad in de bak. Felicitatie kaartjes heb ik niet zoveel meer en deze kan voor bijna iedereen wel.
Leuk dat je meelas, dankjewel voor als je een reactie achterlaat en tot een volgende keer.
Groetjes,
Alma
Hallo,
De afgelopen week had ik teveel andere bezigheden en was ik niet toegekomen om mee te doen met 52 weeks to Christmas.
Vandaar dat ik nu kerstkaarten laat zien en gelijk ook maar drie:
De lay-out kwam ik tegen bij
En zo maakte ik ook weer wat dsp op. Dit komt allemaal uit het blok wat ik bij de Bruna kocht.
Fijne dag verder, vanavond mag ik oppassen bij onze oudste dochter.
Zij hebben een zoontje van 3, een heerlijk jochie wat van boekjes lezen houdt.
Hartelijke groet,
Alma
Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...