Hoi hoi,
Het oppassen was erg gezellig afgelopen dinsdag. Hij is 4 jaar onderhand.
We hebben gepuzzeld en gekleurd en ik gaf hem complimenten dat hij zo goed kon puzzelen. Even later krijg ik een knuffel en zegt hij: oma je kan heel goed puzzelen, toppie.
Ik moest zo lachen, en opa had lekker gekookt, kreeg een duimpje omhoog van hem.
******
Vandaag geen kerstkaart.
Het is een vouwkaart geworden, een triple side step card.
De basis is een kaart van 10 inch x 7 inch.
Deze kaart wil ik mee laten doen bij
Tot de 22 ste kun je insturen.
Foutje: ze vragen een KERST uitvoering hihihi.




























