vrijdag 31 maart 2017

Labels/tags

We gaan al meer dan 30 jaar naar dezelfde warme bakker, we zijn zelfs met ze "mee verhuist" naar Hummelo. Nu was mijn man afgelopen week jarig en kreeg een zakje chocolaatjes mee toen hij de taart ging ophalen. Heel attent natuurlijk. Er zat een klein, friemelig strookje papier aan met "gefeliciteerd" en toen dacht ik: "dat kan beter".
Ik ben aan de slag gegaan met restjes dsp en een paar stempeltjes en heb tags voor ze gemaakt. Ik hoop dat ze het leuk vinden.


Deze tags met kipjes geef ik erbij, misschien wel leuk om aan een zakje paaseitjes te knopen......

7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een goed idee, Alma. Vind ze allemaal erg leuk geworden. Ben benieuwd wat de bakker er van zegt!

Danielle zei

Erg leuk!! Dat geeft net wat leuker weg ;-)

Ellen zei

Wat een goed idee! Je tagjes voor de bakker zijn hartstikke leuk.

GerJanne zei

Superleuk tags!!! En wat veel!
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Wat een leuk gebaar...ziet er schattig uit!
Gr Ellen

Diny zei

Wat een goed idee....de bakker zal ze zeker leuk vinden!
Groetjes Diny

Sarah zei

Super leuk!!

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...