zondag 7 mei 2017

Avant Garden

Hallo lezer/volger van mijn blog,

Vanmorgen even de tijd genomen om dit kaartje te maken. De afgelopen paar dagen teveel andere beslommeringen gehad. 

Ik heb de set Avant garden gepakt, de inktkleuren watermelon wonder, garden green en soft sky. Het hartje van de bloem is met early espresso gestempeld.
De tekst komt van scrapbook atelier in Klarenbeek en gestempeld met zwart. Ook heb ik de xxl stansmallen van Crealies gebruikt, deze hebben een dubbel stiksteekje.


Ook de komende week een drukke week, maar even kijken of ik af en toe een uurtje tijd kan maken om te stempelen. Je moet toch ook zo af en toe even wat leuks doen toch?

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch heb je nog even een lieve kaart weten te maken Alma. Bloemen doen het altijd goed. Leuke opbouw ook van je kaart.
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Erg mooie bloemenkaart, Alma.

Mariken zei

Zeker moet je wat leuks doen!! Dan gaat de rest ook beter...Je kaartje is mooi, lekker fris van kleur! Succes met alle drukte en een fijne avond!

Joke de Wit zei

Heel leuk gemaakt.Gr.Joke

GerJanne zei

Zeker moet je af en toe wat leuks doen. Ik gun mezelf soms een heel dag Knutseltijd! Dan ga ik er echt voor zitten!
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Hahaha, vergeet ik nog te zeggen dat ik je kaart heel mooi vind! En je titel is helemaal leuk!

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...