maandag 14 augustus 2017

Designer paper

Hallo volgers,

Stampin' Up! heeft zulk mooi designer paper waar ik in het begin altijd moeite mee heb om te gebruiken. Echter om het in de kast te laten liggen is natuurlijk ook jammer.
Ik probeer het nu beetje bij beetje op te maken. Zo ook bij het volgende kaartje.


Dit dsp heet: "Succulent Garden", het stond in de spring summer catalogus van 2017. Het is ook niet meer verkrijgbaar.
De basis kaart is mint macaron, de libelle is gestempeld met mint macaron, de ondergrond soft sky.

fijne dag vandaag,
groet van mij
Alma

6 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Alma. En inderdaad....dit mooie papier in de kast laten liggen zou echt zonde zijn!

Monique zei

Heel erg mooi gedaan Alma!
Lieve groetjes, Monique

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart.
Ik denk dat je niet de enige bent met die papiertjesziekte... Ik lijd er ook heel erg aan...

alma.heijenk@gmail.com zei

Dank jullie wel voor de leuke reacties.

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Alma!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Dat heb ik dus ook met mooi papier, dan durf ik er gewoon niet in te knippen!! Maar je hebt er niks aan als je het niet gebruikt. En je kaart is Prachtig!
GerJanne

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...