maandag 20 november 2017

Festival of trees

Hallo,


 Tja wat doe je dan als er nog 1 kerstboompje ligt....juist ja nog een variant op de vorige kaartjes.


Ook weer Night of navy in combi met pool party.het boompje met dimensionals opgeplakt.

Ondertussen groeit mijn voorraad aardig. 

hartelijke groet,
Alma

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gelijk heb je....en ook dit is weer een en erg leuke kaart geworden, Alma!

Joke de Wit zei

Prachtig Alma.Gr.Joke

  Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...