maandag 23 september 2019

#EPIZL #stampinupnederland #stampinup

Hallo,

Maandelijks gaan er heel wat kaartjes op de bus:




Deze kaartjes zijn voor de maand september en eerdaags zet ik de kaarten voor oktober weer klaar in deze trommel. Een wenskaartenblik van postnl.


2 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk blikje! Heb ´m hier ook staan. Zaten daar niet destijds de kerstzegels in?

GerJanne zei

Oh ja, dat was ik ook van plan, maar toen schoot me te binnen dat ik nog een boekje heb. Zal het eens laten zien op mijn blog..

  Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...