Hallo,
Afgelopen week viel er een kaartje in de bus. Ik doe maandelijks mee met #EPIZL en zodoende kwam dit kaartje voor mij. Erg leuk om post te ontvangen en te versturen natuurlijk.
Als je meedoet "moet"je zelf ook minimaal 1 kaartje sturen.
Ik had m al in de FB groep van #EPIZL laten zien maar ik wilde deze kaart mijn blog volgers die geen FB hebben niet onthouden.
De afzender is Heidi vd Heuvel. De kleur die ze gebruikte is een zg "in color": seaside spray.
nogmaals dank Heidi.
dank je wel voor je bezoekje en tot een volgende keer,
Alma
2 opmerkingen:
Heel leuk kaartje met de mooie achtergrond! En nog bedankt voor de felicitaties! lief dat je eraan dacht!
Mooie kaart heb je gekregen, Alma!
Een reactie posten