Dag,
Tweede Kerstdag is onze tweede kleinzoon al weer 1 jaar geworden. ....Wat vliegt de tijd.
Zijn overgrootmoeder maakte voor hem een kaartje bij mij aan de keukentafel:
Het zwarte strikje maken kostte wel wat moeite...gepriegel zeg. Maar verder vinden wij het een mooi kaartje geworden.
Hartelijke groet,
Alma
2 opmerkingen:
Heel mooi kaartje! Wat gaaf, zijn overgrootmoeder... je moeder of schoonmoeder dus....
dag gerjanne, idd het kaartje is gemaakt door mijn schoonmoeder.
Een reactie posten