vrijdag 5 juni 2020

tuinplant

Dag,


Vandaag even geen kaartje maar een tuinplant. Deze staat in onze achtertuin prachtig te bloeien. Genieten hoor.







de kelk is wel 18 -20 cm groot vanuit de kern naar het puntje van de bloem.


dag, tot de volgende keer,
Alma

2 opmerkingen:

Ellen zei

Wat prachtig zeg...dat is inderdaad een lust voor het oog!
Hoop dat je er lang van kunt genieten!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Oh wauw, de natuur is soms net kunst!

  Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...