dinsdag 10 maart 2026

Gingerbread KMP

 Hoi hoi,


Vandaag start het Kleuren met potloden weer een nieuwe challenge.


Ik mocht weer een leuke digi inkleuren








7 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een schattige digi en wat een leuke kaart is het geworden!

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt met deze geinige digi!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een leuk kaartje Alma....en zo mooi ingekleurd!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat mooi is deze!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Hetty P. zei

Wat een schattig kaartje.
Je hebt de digi mooi ingekleurd.
Groetjes van Hetty

GerJanne zei

Heel leuk en lief kaartje!

Angélique zei

Een heel leuke kaart met prachtig ingekleurde digi.

  Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...