Hoi hoi,
Vandaag start het Kleuren met potloden weer een nieuwe challenge.
Ik mocht weer een leuke digi inkleuren
Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...
7 opmerkingen:
Wat een schattige digi en wat een leuke kaart is het geworden!
Leuke kaart heb je gemaakt met deze geinige digi!
Groetjes, Eri
Wat een leuk kaartje Alma....en zo mooi ingekleurd!
Groetjes Diny
Wat mooi is deze!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde
Wat een schattig kaartje.
Je hebt de digi mooi ingekleurd.
Groetjes van Hetty
Heel leuk en lief kaartje!
Een heel leuke kaart met prachtig ingekleurde digi.
Een reactie posten