Hoi hoi,
Een nieuwe challenge begint er vandaag bij het KMP
De kleuren die ik gebruikte zijn:
Bril: 125-133,
De glazen licht gekleurd met grijs.
Haren: 156-155-153
Huid: 131-132-189
Mond: 249-138
Faber Castel polychromos kleurpotloden.
De tekst stempel is van Stampin 'Up!
Het stansje is van ECD, een witte basiskaart en dsp uit een blok van de A-winkel.
Doe je (weer) gezellig mee?
voorwaarde is het kleuren met potloden!

6 opmerkingen:
Wat een leuk idee om de stempel op deze manier 2x te verwerken. Geeft een heel mooi effect.
groetjes Aartje
Ik wilde hetzelfde zeggen als Aartje. Zo leuk die twee stempels...
Heel leuk bedacht om de stempels op deze manier te gebruiken.
Groetjes, Eri
Wat is dit leuk zeg, de stempel 1x ongekleurd en 1x gekleurd gebruiken op je kaart.
Heel mooi bedacht en gemaakt.
Hip kaartje Alma
Leuk gekleurd en leuk om er twee te zien
Liefs Martha
Such a stunning card and love that sentiment!
Een reactie posten