zondag 10 mei 2026

10 mei KMP

 Hoi hoi,


Een nieuwe challenge begint er vandaag bij het KMP



De kleuren die ik gebruikte zijn:
Bril: 125-133, 
De glazen licht gekleurd met grijs.
Haren: 156-155-153
Huid: 131-132-189
Mond: 249-138
Faber Castel polychromos kleurpotloden.

De tekst stempel is van Stampin  'Up!

Het stansje is van ECD, een witte basiskaart en dsp uit een blok van de A-winkel.

Doe je (weer) gezellig mee?
voorwaarde is het kleuren met potloden!






6 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een leuk idee om de stempel op deze manier 2x te verwerken. Geeft een heel mooi effect.
groetjes Aartje

GerJanne zei

Ik wilde hetzelfde zeggen als Aartje. Zo leuk die twee stempels...

Eri zei

Heel leuk bedacht om de stempels op deze manier te gebruiken.
Groetjes, Eri

Daphne zei

Wat is dit leuk zeg, de stempel 1x ongekleurd en 1x gekleurd gebruiken op je kaart.
Heel mooi bedacht en gemaakt.

Martha zei

Hip kaartje Alma
Leuk gekleurd en leuk om er twee te zien
Liefs Martha

Paperesse zei

Such a stunning card and love that sentiment!

  Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...