Hoi hoi,
Eindelijk kan ik weer wat laten zien wat ik gemaakt heb:
Ik maakte een planner pagina:
De achtergrond is gemaakt met gele distress inkt, musterd seed en een stencil,
Ik maakte een envelopje van papier met hartjes met de envelop maker:
6 1/2 inch vierkant en score dan op 2 3/4.
Het paste mooi op de pagina.
In de enveloppe schoof ik een cluster: pagina uit een woordenboek, niet helemaal dubbel want ik wilde dat de pagina iets uit de enveloppe stak.
Ik had nog een zwart ge embost potje over en die stopte ik er ook bij in. Een kleurenkaartje en een takje
en ik maskeerde de tulpjes en stempelde ze af, dit is een geheel en ik knipte dit uit.
Tussen de tulpjes ook een stukje weggesneden.
Dit was het begin:
Ik heb alles iets vastgeplakt zodat het niet steeds verschuift en/of er uit valt.
Het hartjes papier is een vel uit een blok van de Action en heb ik ge-kopieerd met onze printer op printerpapier 120 gr van Bruna.
Ik heb aquarel papier van Van Beek gebruikt, dit vind ik heel fijn werken en kun je de kleuren goed mengen en vervagen.
Ik heb het met plezier gemaakt.
Fijne dag,
Alma



17 opmerkingen:
Een mooi, zonnig geheel heb je ervan gemaakt Alma. Leuk dat gevulde envelopje en mooie frisse kleuren.
Lieve groetjes Miranda
Dit is ook supermooi gemaakt, heel mooi geheel!
Wat een geweldig kaartje Alma, een hele mooie bloemenstempel en ook mooi ingekleurd. Alleen, ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik het zeg, maar ik denk niet dat het tulpen zijn...
Wat leuk gedaan met de envelop!
XxIrene
Wat een vrolijke pagina is het geworden.
Wat leuk je hebt die mooie stempelset van de tulpen. Die staan ook nog op mijn verlanglijstje. Wat een prachtige pagina heb je gemaakt. Groetjes Mariëtte
Weer helemaal een creatie herkenbaar in jouw stijl.
Mooi hoor
Wat een leuke en fleurige creatie in dat zonnige geel!
Groetjes, Eri
Wat een vrolijke pagina! Leuk met het envelopje met de hartjes en de tulpjes.
Groetjes van Henriët
PS naar aanleiding van jouw vraag op mijn blog: ik heb zelf ook geen idee welke bloemen het dan zouden zijn hoor, maar als de ontwerpster het tulpen noemt, vooruit dan maar weer 😁🤷🏼♀️
Super leuk gedaan zeg!
Creatieve groetjes, Anja
Wat mooi Alma. Een prachtige pagina! Zo zonnig!
Ik vind het een hele mooie pagina.
Een heel mooi kaartje Alma, wat leuk dat je het design papier gekopieerd hebt. Ik doe dat ook wel eens. Vooral als ik het mooi vind en liefst zou bewaren. Wat een mooi cluster met de tulpen stempel in de envelop. Leuk in je planner maar zeker ook als kaart.
Mooie pagina Alma
Mooi zachte lentekleuren en leuke bloemen!
Liefs Martha
wat een mooie pagina met de mooie bloemen stempels en leuke papier, leuke details heb je gebruikt mooi hoe je alles hebt verwerkt
groetjes Ellen
Ohh... ik hou hier van. Wat gaaf Alma en het kleurenkaartje vind ik te gek!!! Kortom hele leuke planner pagina
Groetjes, Sigrid
Een reactie posten