maandag 18 mei 2026

Tulpen op een planner pagina

Hoi hoi,


Eindelijk kan ik weer wat laten zien wat ik gemaakt heb:

Ik maakte een planner pagina:



De achtergrond is gemaakt met gele distress inkt, musterd seed en een stencil,
Ik maakte een envelopje van papier met hartjes met de envelop maker:
6 1/2 inch vierkant en score dan op 2 3/4.
Het paste mooi op de pagina.


In de enveloppe schoof ik een cluster:  pagina uit een woordenboek, niet helemaal dubbel want ik wilde dat de pagina iets uit de enveloppe stak.
Ik had nog een zwart ge embost potje over en die stopte ik er ook bij in. Een kleurenkaartje en een takje
en ik maskeerde de tulpjes en stempelde ze af, dit is een geheel en ik knipte dit uit.
Tussen de tulpjes ook een stukje weggesneden.

Dit was het begin:

 


Ik heb alles iets vastgeplakt zodat het niet steeds verschuift en/of er uit valt.
Het hartjes papier is een vel uit een blok van de Action en heb ik ge-kopieerd met onze printer op printerpapier 120 gr van Bruna.
Ik heb aquarel papier van Van Beek gebruikt, dit vind ik heel fijn werken en kun je de kleuren goed mengen en vervagen.

Ik heb het met plezier gemaakt.

Fijne dag,
Alma


17 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooi, zonnig geheel heb je ervan gemaakt Alma. Leuk dat gevulde envelopje en mooie frisse kleuren.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Dit is ook supermooi gemaakt, heel mooi geheel!

Kitty zei

Wat een geweldig kaartje Alma, een hele mooie bloemenstempel en ook mooi ingekleurd. Alleen, ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik het zeg, maar ik denk niet dat het tulpen zijn...

Irene zei

Wat leuk gedaan met de envelop!
XxIrene

conny's quilts en creaties zei

Wat een vrolijke pagina is het geworden.

Mariëtte zei

Wat leuk je hebt die mooie stempelset van de tulpen. Die staan ook nog op mijn verlanglijstje. Wat een prachtige pagina heb je gemaakt. Groetjes Mariëtte

Daphne zei

Weer helemaal een creatie herkenbaar in jouw stijl.
Mooi hoor

Eri zei

Wat een leuke en fleurige creatie in dat zonnige geel!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Wat een vrolijke pagina! Leuk met het envelopje met de hartjes en de tulpjes.
Groetjes van Henriët

Kitty zei

PS naar aanleiding van jouw vraag op mijn blog: ik heb zelf ook geen idee welke bloemen het dan zouden zijn hoor, maar als de ontwerpster het tulpen noemt, vooruit dan maar weer 😁🤷🏼‍♀️

Anja v K@@rten zei

Super leuk gedaan zeg!
Creatieve groetjes, Anja

GerJanne zei

Wat mooi Alma. Een prachtige pagina! Zo zonnig!

Elly zei

Ik vind het een hele mooie pagina.

Marjolijn van Elsberg zei

Een heel mooi kaartje Alma, wat leuk dat je het design papier gekopieerd hebt. Ik doe dat ook wel eens. Vooral als ik het mooi vind en liefst zou bewaren. Wat een mooi cluster met de tulpen stempel in de envelop. Leuk in je planner maar zeker ook als kaart.

Martha zei

Mooie pagina Alma
Mooi zachte lentekleuren en leuke bloemen!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie pagina met de mooie bloemen stempels en leuke papier, leuke details heb je gebruikt mooi hoe je alles hebt verwerkt
groetjes Ellen

Sigrid1972 zei

Ohh... ik hou hier van. Wat gaaf Alma en het kleurenkaartje vind ik te gek!!! Kortom hele leuke planner pagina
Groetjes, Sigrid

  Hallo, Voor de challenge nr 116 van Creative sketchy girls maakte ik een kaartje met al oud dsp. Zo heel veel heb ik er niet meer van maar...