dinsdag 26 september 2017

Colorful seasons


Goedemorgen lezers/volgers,


Zondagmiddag was ik in de gelegenheid om een kaartje te maken. Dit keer met de set Colorful Seasons. Ik heb deze set met dies gekocht omdat ik de tuinstoel zo leuk vond en nu kom ik er achter dat deze set zo veelzijdig is dat je die het hele jaar door kunt gebruiken!!
De sterren heb ik ook al voor een kerstkaart gebruikt.


Ik heb shimmery gebruikt voor de voorkant, real red cardstock. De tekst komt van Scrapbook atelier uit Klarenbeek.Gestempeld met mossey meadow.

fijne dag vandaag,
Alma




6 opmerkingen:

Dora zei

Mooie kaart gemaakt

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig, mooie kleuren zo bij elkaar Alma. Er gaat rust van deze kaart uit vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Stampin with Liz Design zei

Erg leuke kaart geworden Alma! De stoel is idd erg gaaf!

Joke de Wit zei

prachtig Alma.Gr.joke

Je@net zei

Wauw....wat een super mooie kaart is dit geworden, Alma!

Ellen zei

Ziet er goed uit Alma...mooie kleuren!
Liefs Ellen

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...