zondag 17 september 2017

up-date bulletjournal

Hallo,

Vandaag een update bullet journal.

Ik heb de maand oktober nu ook in weken opgedeeld. Het kost me toch ook wel tijd om te doen en ik had toch al tijdgebrek. Toch is dit ook wel een geschikt project tijdens het oppassen dus dan maak ik het op die momenten. Het is voor mij niet een agenda maar meer een herinneringsboek. Ik werk liever met mijn digitale agenda op mijn mobiel.

 


Het is zeker leuk om te maken, ben nog een beginneling in het tekenen maar dat komt wel goed. 
Fijne dag vandaag en tot de volgende keer.
Alma

3 opmerkingen:

Monique zei

Mooi gedaan. Ik heb een happy planner gekocht en die vul ik nu ook met weken en maanden.
Succes!
Groetjes, Monique

Je@net zei

Een hele klus, Alma, maar het ziet er al goed uit. Leuk om hier in die gestolen momentjes aan te werken. Succes ermee!

Iefje Ceulemans zei

Lijkt me een mooi, leuk maar groot project te zijn! Ik wens je er veel succes mee; zowel met het maken als het plannen! grtjs, Iefje

Tag en lollystokjes

 Hallo, Deze dagen druk met de voorbereidingen voor van alles en nog wat: afspraken inplannen die werk gerelateerd zijn zoals *ik mag nog ex...