dinsdag 19 september 2017

Condoleance/ sterkte

Dag lezers/volgers,

Fijn om al jullie reacties te lezen, ik probeer ook zoveel mogelijk bij jullie een berichtje achter te laten. Dat duurt soms even maar ik vind het leuk om jullie blogs te lezen.

Voor vandaag heb ik twee condoleance kaartjes om te laten zien. Een vraag van een kennisje om een paar condoleance kaartjes te maken en daar geef ik graag gehoor aan.
Ik had van Marianne design nog een knip vel liggen.



Fijne dag vandaag,
groet Alma

3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie en stijlvolle condoleancekaarten, Alma!

Joke de Wit zei

Mooie kaarten Alma.Gr.Joke

Maria V zei

Prachtig, vooral de onderste kaart vind ik zo mooi door de eenvoud.

Een easelcard,

 Hallo, Allereerst een bedankje voor al jullie leuke en lieve reacties! Superleuk om ze te lezen en soms zelfs een tip dat ik de kaart nog e...